Placuszki z jagodami



Placuszki śniadaniowe, nigdy ich nie lubiłem robić bo twierdziłem że za dużo z nimi zamieszania i sam proces smażenia mnie męczył hehe teraz na szczęście się to pozmieniało i o dziwo nie schodzi z przyrządzaniem takich śniadań długo. W przypadku tego przepisu połączenie składników + smażenie i w 15 minut mamy gotowe śniadanie. Żona zjadła je ze smakiem - nawet podjadała z mojego korytka :) 

Składniki:
150g mąki
150g jogurtu naturalnego
2 jajka
łyżka brązowego cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
garść jagód 
olej do smażenia

Mieszamy mąkę, jogurt, jajka, cukier i proszek do pieczenia na gładka masę -  dodajemy jagody (ja miałem akurat mrożone - możemy dodać chyba każdy owoc na który mamy ochotę). Smażymy na dobrze rozgrzanej patelni. Najlepsze są jeszcze ciepłe posypane cukrem pudrem :) 

Smacznego !!!!  

Wartość odżywcza oraz kalorie:

Wartość odżywcza opracowana na stronie www.kalkulatorkalorii.net

Komentarze