Jaja sadzone z pastą z cieciorki



Jaja chyba każdy lubi i spożywa, krąży wiele mitów ile to nie można tygodniowo spożyć jajek. Każdy widzi po swoim organizmie jak na nie reaguje i gdzie jest granica :) mój organizm bardzo lubi i przyswaja jajka, swego czasu miałem tygodnie gdzie codziennie wsuwałem po 5-6 jajek co tygodniowo dawało około 40 sztuk i żyłem :) Obok kuraka i twarogu to moje główne źródło białka w posiłkach, dlatego troszkę przepisów z jajkami będzie, cierpliwości :) Na początek szybkie jajka sadzone na picie z pastą z cieciorki, tak więc lecimy.

Składniki:
2 małe bułki pita z czosnkiem i kolendrą (może być chleb tostowy, ziarnisty co macie pod ręką) 
2 jajka
100g ciecierzycy z puszki
15g oliwy z oliwek
zielenina (sałatka, pietruszka, szczypiorek - co macie )
sól, pieprz

Przepis banalnie prosty. Ciecierzycę, oliwę i zieleninę miksujemy blenderem na gładką pastę - doprawiamy solą pieprzem. Buły opiekamy na grillu elektrycznym/opiekaczu do chleba, jajka smażymy.Układamy kolejno bułę na to pastę z cieciorki i na górę jajo :) Miodzio.

Smacznego !!!!

Wartość odżywcza oraz kalorie:



Wartość odżywcza opracowana na stronie www.kalkulatorkalorii.net

Komentarze