Czosnkowan zupa krem


 

Zupy temat rzeka jedni lubią i się nimi zajadają dla innych są mało treściwe i mówią że wody jeść nie będą. Generalnie zaliczałem się do tej drugiej grupy, jedzenie ma być konkretne i treściwe a nie woda z kluskami. Ale odkąd poznałem zupy krem to polubiłem je jadać. Raz na jakiś czas można sobie taka przyrządzić. Dodajesz wszystko na co masz ochotę miksujesz i gotowe. Na ten konkretny przepis wpadłem przypadkiem, chyba podczas rewolucji Gesslerowej i odkąd zrobiłem pierwszy raz, wpisała się na stałe w menu.


Składniki:
1,5l bulionu warzywnego
400g boczku
200g serek kanapkowy naturalny
2 cebule
główka czosnku
3 średnie ziemniaki
50g masła
Majeranek
Sól, pieprz


Przygotowanie banalnie proste. Cebulkę i czosnek drobno kroimy i przesmażamy na maśle, zdejmujemy z patelni na którą następnie wrzucamy drobno posiekany boczek i wysmażamy. Do garnka wlewamy bulion, wrzucamy drobno posiekane ziemniaki, przesmażoną cebulę z czosnkiem, wysmażony boczek oraz majeranek i gotujemy aż ziemniaki będą miękkie. Następnie dodajemy serek kanapkowy i mieszając rozpuszczamy go w zupie. Blendujemy i zupka gotowa.
Podaję ją z grzankami, mega smakuje również z małymi mięsnymi klopsikami 


Smaczny i bardzo treściwa zupka.  



Wartości odżywcze oraz kalorie:
 Wartość odżywcza opracowana na stronie www.kalkulatorkalorii.net
 

Komentarze